f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 
 





  f·p·p · c·o·n·d·i·t·i·o·n · z·e·r·o | Archiwum | Strona 9/27

Data:


 « WSTECZ   «  Strona: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10  »   DALEJ » 


  Piątek · 1 Października · 2004   -  [1] temat

Z życia gracza Counter-Strike !!
31·10·2003 - 01:01 - [FPP]K!lleR - - Dodaj / przejrzyj komentarze[10]
Być może pamiętacie, być może nie pamiętacie artykułu pt... „Połowa wieku Fraggera”, który był wydany dość dawno na CSBANANA. Ich najnowszy pracownik Steve napisał dość interesujący artykuł w którym opisuje jak Counter-Strike wywarł wpływ na jego życie. Myślę, że każdy może w jakiś sposób zrelacjonować jego tekst, chociaż zapewne sami mogliśmy doświadczyć poprzez lata grania, to niewielka ilość faktycznie będzie przechodzić do wersji finalnej CS:Source mającego nadejść w przyszłym tygodniu. Spójrzcie na tę krótką notkę:

Od kąd moi przyjaciele zasugerowali mi, ja Delve znalazłem się wewnątrz świata Counter-Strike rok temu, szybko pojąłem, że Counter-Strike nie jest po prostu zwykłą grą, to jest inny wszechświat. Gracze często biorą tę grę bardziej poważnie niż wszelkie inne swego czasu, przejrzałem to na własne oczy. Oszczędzanie kasy przez dwie rundy aby kupić właśnie AWM i urządzać masakrę swoim przeciwnikom, cały atak jest najbardziej sensacyjnie odczuwany.

Źródło: CSBANANA Komentarze[10] | Dodaj




  Niedziela · 26 Września · 2004   -  [1] temat

CS:CZ Cup Fall 2004 i bstr.zk
10·12·2003 - 02:00 - [FPP]BlackGhost - - Dodaj / przejrzyj komentarze[5]
Wczoraj polski klan bstr.zk rozegrał spotkanie z 9mm w ramach CS:CZ Cup Fall 2004. Niestety chłopcy nie wygrali...


BSTR.zk vs. 9mm
wynik: 6 - 24
mapy: dust2, dust2


Postanowiłem dorwać mojego przyjaciela, członka klanu bstr.zk i wypytać go o wczorajszy mecz.


[FPP]BlackGhost: Cześć TpZ! Mogę Ci zadać parę pytań odnośnie wczorajszego meczu?

bstr.zk | @INTERNET | tpZ: Tak! Jasne!

[FPP]BlackGhost: Co sprawiło, że przegraliście? Brak taktyki? Zgrania?

bstr.zk | @INTERNET | tpZ: Niestety to nie był nasz dzień, szczególnie ja zagrałem kiepsko. Taktyka była, ale nie okazała się skuteczna, gdyż przeciwnicy okazali się za mocni lub używali haxow w postaci wh, ale pewności nie mamy, po obejrzeniu HLTV będziemy pewni na 100%!

[FPP]BlackGhost: Hmm... A może przeciwnik był lepszy? Myślisz, że graliby z czatami w turnieju?

bstr.zk | @INTERNET | tpZ: Być może byli lepsi, ale czity w postaci wh są trudno wykrywalne! Jednak admin stwierdził ze grali czysto wiec widocznie byliśmy od nich mniej zgrani...I w efekcie gorsi! Tylko Figo555 zagrał na wysokim poziomie.

[FPP]BlackGhost: A co myślisz o klanie AoW? Wygrają dzisiaj z biowarem? Sporo z nimi grasz. Kto z klanu AoW może zagrozić swoim przeciwnikom?

bstr.zk | @INTERNET | tpZ: Klan AoW poczynił spore postępy, zatrudnił kilku niezłych graczy, jednak to nie wystarczy, aby pokonać biowar, który w jednym składzie gra już długi czas! Obserwowałem chłopaków na wcg, maja naprawdę dobre taktyki i atmosfera na meczach jest, b.dobra. Jednakże jak yoshi i xs4all pokażą charakter może być ciekawie.... BlackGhost, po przerwie też może być groźny!

[FPP]BlackGhost: Dzięki za poświęcenie czasu... I powodzenia!

bstr.zk | @INTERNET | tpZ: Dzieki!

Źródło: Clan Base Komentarze[5] | Dodaj




  Sobota · 25 Września · 2004   -  [1] temat

CS:S update
10·12·2003 - 01:01 - [FPP]VIP - - Dodaj / przejrzyj komentarze
Jak zapewne zdążyliście zauważyć kilka dni temu wprowadzono nowy update do CS:S. Poniżej przetłumaczona lista poprawek.
  • Wydajność kodu graficznego DirectX 7 zwiększono o 225%.
  • Naprawiono bindowanie klawiszy własnych configów z powodu blokowania się tablicy wyników.
  • Naprawiono odskok, gdy skradasz się w pobliżu beczki.
  • Naprawiono pokazywanie, nick’a przy wyświetlaniu wiadomości „attacked teammate”.
  • Zmiana mapy będzie wymagała końca rundy nawet, gdy czas mapy wypadnie w czasie trwania rundy.
  • Dodano tablice wyników na koniec rundy.
  • Uniemożliwiono ukrywanie viewmodel przy pomocy „impulse 200” jeśli sv_cheat jest wyłączone.
  • Naprawiono wykorzystywanie przeładowania.
  • Naprawiono dźwięk C4, który teraz nie pipczy w czasie podkładania.
  • Zastopowano czerwoną ikonke pieniędzy po zmianie mapy.
  • Dodano ikonie C4 w pierwszej osobie w trybie spektatora, jeśli obserwowany gracz trzyma bombe.
  • Naprawiono problem związany z wywalaniem się gry do systemu, na Windows 98 z kartami graficznymi NVidia 5900, 5950, albo 6800.
  • Naprawiono wywalanie się gry, gdy w stos ustawiona jest duża liczba broni.
  • Naprawiono wyświetlanie błysku z lufy podczas zmieniania gracza w trybie spektator.
  • Naprawiono rosnące wykładniczo voice_banmgr.dt.


  • Źródło: steampowered Komentarze | Dodaj




      Sobota · 18 Września · 2004   -  [1] temat

    Znowu o Half-Life 2
    09·12·2003 - 18:01 - [FPP]5h4k3r - - Dodaj / przejrzyj komentarze[8]
    Jak to już Killer napisał Half-Life 2 został wysłany do wydawcy, nie dawno ta wiadomość została potwierdzona! Ale to nie wszystko, Dug Lombardi powiedział, że jeszcze nie wiadomo kiedy Vivendi zgodzi się "wypuścić" HL2. Mimo to jest się czym cieszyć, ponieważ Valve jest znane ze swojej perfekcji w tworzeniu gier, a pierwsza część Half-Life'a potrzebowała tylko 48 godzin aby ujrzeć swiatło dzienne, więc nareszcie czas oczekiwania chyli się ku końcowi..

    UPDATE Jeżeli mimo to nie wierzycie w szybkie pojawienie sie nowych przygód Gordon'a to mam coś dla Was. Na www.halflife-2.nl/ dowiadujemy się, że w przyszłym numerze (ukaże się 5tego października) belgijsko/holenderskiego magazynu PC Gameplay, ukaże się recenzja/przegląd pełnej wersji Half-Life'a 2 z 50 nowymi screenshot'ami. Tak więc napewno długo nie będziemy musieli już czekać.

    Źródło: Halflife2.net Komentarze[8] | Dodaj




      Piątek · 17 Września · 2004   -  [1] temat

    HL2 RC wysłany do Vivendi...
    09·12·2003 - 17:01 - [FPP]K!lleR - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Gabe Newell napisał post na forum HL2 Fallout, oto krótki komentarz i jakże słodki :)

    - Tak, Half-Life2 Release Candidate został wysłany do Vivendi wczoraj.

    Na resztę czytadła zapraszam TUTAJ w wersji Angielskiej.

    Źródło: CSBANANA Komentarze | Dodaj






     « WSTECZ   «  Strona: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10  »   DALEJ » 


    Data:



     :DRUKUJ 

         




       


    f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
    Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


    Dzisiaj jest Poniedziałek · 29 Kwietnia · 2024
    Strona wygenerowana w 0.054335 sek.