Jak pamiętacie byłem nieobecny ok. tygodnia. Powodem był mój wyjazd na Litwę do Wilna.. Nieobecność swą i brak jakiejkolwiek działalności na serwisie, chciałbym jakoś wam wynagrodzić :) Mam nadziej, że wiadomość poniżej choć w połowie wystarczy.
(wszystkich chętnych zapraszam do mojej galerii zdjęć z Wilna :D
Dobrze wszystkim znany serwer Autocom^ConditionZero(c-zero.org) na którym władze sprawują redaktorzy naszego serwisu dziś doznał parę zmian. Jak to wam już wcześniej obiecałem, starałem się o niektóre bardzo istotne dla nas wszystkich poprawki. Nie wszystkie udoskonalenia zaczną działać już od dziś, ale gdzieś do wtorku wszystko powinno wejść w życie. A co takiego się zmieniło, o czym warto mówić. Otóż doszło parę map i zmieniło się ustawienie innych, tu jest pełna lista:
Lecz kolejność ta nie będzie już niedługo ważna, gdyż za jakiś czas aktywna będzie dedykacja map - czyli każdy mógł będzie głosować na jedną z paru map gdzie chciałby to grać :)
Zostanie także ulepszony system anty Team Kill, bo jak wiemy wiele raz nas zawodził. Złą wiadomość mam dla lubiących ściągać, różne pliki w czasie gry.. otóż ci z wyższym pingiem niż ok. 300 (albo i mniejszym, jeszcze nie wiem) będą automatycznie kickowani - bo właśnie przez takie osoby innym zaczynały dokuczać lagi.. a chyba nikt z nas tego nie lubi. Moja rada, to nie pobierajcie innych danych podczas gry, niż te, które wysyła wam serwer ;)
Pamiętam jak narzekaliście na PTB - czyli system odpowiedzialny za wyrównywanie składów. Niestety nie zostanie on usunięty, z wielu powodów. @admin twardo stoi po stronie PTB i nie ma szans na zmianę zdania. W tej sprawie nic nie udało mi się zrobić :(
Jest jeszcze parę spraw, w sumie bardo istotnych, ale nie mam tu zbyt dokładnych danych, więc z tego właśnie powodu nie będę nic mówić :P ..niedługo wszystko powiem, zapewniam, że gra na serwerze będzie jeszcze przyjemniejsza :D
I bym był zapomniał.. serwer z powodu niepełnej nazwy jaka była wyświetlana na tabeli wyników zmienił domenę:
Autocom^ConditionZero^cz.fpp.pl
Wiem, że nie wszyscy macie mapę de_kabul, więc serwis Autocom by umożliwić wam grę, udostępnia ją na swym portalu - pobierz plik tutaj.
Oczywiście na tym nie poprzestanę i dalej słuchając waszych opinii jak również obserwując, będę walczył o jak najlepsze warunki na serwerze, bo to serwer jest dla Gracza!
⇒UPDATE!
Jak widzę nikomu nie udało się jeszcze wejść na serwer, gdy grana była mapa de_kabul. Powodem jest to, iż nie można pobrać tej niestandardowej mapy z serwera. Jak wiecie można ją pobrać z linku powyżej, ale czy wszyscy wiedzą gdzie umieścić owy plik.. ?
Ścieżka dla pobranego pliku:
* - litera dysku na którym masz zainstalowanego steam'a
** - adres e-amil, który jest nazwą twojego konta
*** - katalog maps, jeśli go nie masz, to stwórz nowyOczywiście każdy chyba wie, że pobrany plik musimy rozpakować, np. Winrar'em (do pobrania w wersji polskiej tutaj)
Ostatnio pisaliśmy o grze Codename: Gordon a dzisiaj mogę wam przedstawić CS2D gra jest dwuwymiarową wersją Counter-Strike'a.
Model gracza widziany jest z góry a kursor myszki to celownik !
Co tu dużo mówić zapraszamy do
ściągania!
Witam wszystkich na początku chciałbym Was poinformować o tym, że jeśli jesteście zainteresowani rozmowami o
ConditionZero bądź checie pogadać ogółem na ircu to zapraszam Was na kanał #Condition-Zero.PL. Do czego zmierzam, otóż chodzi o to że zbieramy na bota Q z Quakenet. Pytacie dlaczego na Q a nie bot L. Ponieważ Q ma dużo więcej opcji niż L gdzie możecie przeczytać na
Quakenet.Prv.PL tu też znajdziecie wszelkie informacie o ircu jeśli jeszcze nie macie o tym zielonego pojęcia bądź chcecie stać się nowymi użytkownikami odsyłam Was tutaj. A na koniec chce się przedstawić mam na imię Michał w CS i w CS:CZ mam nick Szaser , 17 lat z Warszawy.
#Condition-Zero.PL