f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 
 





  f·p·p · c·o·n·d·i·t·i·o·n · z·e·r·o | Archiwum | Strona 24/27

Data:


 « WSTECZ   «  Strona: 21 22 23 [24] 25 26 27  »   DALEJ » 


  Niedziela · 16 Maja · 2004   -  [1] temat

LIGA CONDITION ZERO !
05·12·2003 - 16:02 - [FPP]5h4k3r - - Dodaj / przejrzyj komentarze[2]
Wielu z Was pewnie zastanawia się czemu jeszcze nie powstał ladder Condition-Zero w ClanBase. Odpowiedź jest prosta, nikt sie tym nie zajął, nie zgłosił chęci. Tak więc wychodząc na przeciw Waszym proźbom BlackGhost napisał do Clan Base. Teraz wszystko zależy od Was! Jeśli chcecie żeby powstały laddery 2 vs. 2; 3 vs. 3; 4 vs. 4; 5 vs. 5 wpiszcie się >TUTAJ< . Poprzyjcie naszą inicjatywe! Jeśli nie znacie języka angielskiego to wpiszcie: "I agree, CS CZ should have its own ladders" (oznacza to: "Zgadzam sie, że CS CZ powinno mieć swoje drabinki). Prosimy o pomoc :D! Los polskiej sceny CS CZ w Waszych rękach, każdy wpis jest ważny!

Źródło: f·p·p · c·z Komentarze[2] | Dodaj




  Sobota · 15 Maja · 2004   -  [3] tematy

Autocom^Condition-Zero pnie się w górę ! (*Updated!)
05·12·2003 - 15:02 - [FPP]nathan - - Dodaj / przejrzyj komentarze[12]
Jak pamiętacie byłem nieobecny ok. tygodnia. Powodem był mój wyjazd na Litwę do Wilna.. Nieobecność swą i brak jakiejkolwiek działalności na serwisie, chciałbym jakoś wam wynagrodzić :) Mam nadziej, że wiadomość poniżej choć w połowie wystarczy.
(wszystkich chętnych zapraszam do mojej galerii zdjęć z Wilna :D

Dobrze wszystkim znany serwer Autocom^ConditionZero(c-zero.org) na którym władze sprawują redaktorzy naszego serwisu dziś doznał parę zmian. Jak to wam już wcześniej obiecałem, starałem się o niektóre bardzo istotne dla nas wszystkich poprawki. Nie wszystkie udoskonalenia zaczną działać już od dziś, ale gdzieś do wtorku wszystko powinno wejść w życie. A co takiego się zmieniło, o czym warto mówić. Otóż doszło parę map i zmieniło się ustawienie innych, tu jest pełna lista:

  • de_dust_cz
  • de_kabul
  • cs_militia_cz
  • cs_office_cz
  • de_aztec_cz
  • de_cbble_cz
  • de_chateau_cz
  • de_dust2_cz
  • de_fastline_cz
  • de_inferno_cz
  • de_piranesi_cz
  • de_prodigy_cz
  • de_vertigo
  • de_stadium_cz
  • de_tides_cz
  • de_nuke
  • cs_downed_cz
  • de_train
  • Lecz kolejność ta nie będzie już niedługo ważna, gdyż za jakiś czas aktywna będzie dedykacja map - czyli każdy mógł będzie głosować na jedną z paru map gdzie chciałby to grać :)

    Zostanie także ulepszony system anty Team Kill, bo jak wiemy wiele raz nas zawodził. Złą wiadomość mam dla lubiących ściągać, różne pliki w czasie gry.. otóż ci z wyższym pingiem niż ok. 300 (albo i mniejszym, jeszcze nie wiem) będą automatycznie kickowani - bo właśnie przez takie osoby innym zaczynały dokuczać lagi.. a chyba nikt z nas tego nie lubi. Moja rada, to nie pobierajcie innych danych podczas gry, niż te, które wysyła wam serwer ;)

    Pamiętam jak narzekaliście na PTB - czyli system odpowiedzialny za wyrównywanie składów. Niestety nie zostanie on usunięty, z wielu powodów. @admin twardo stoi po stronie PTB i nie ma szans na zmianę zdania. W tej sprawie nic nie udało mi się zrobić :(

    Jest jeszcze parę spraw, w sumie bardo istotnych, ale nie mam tu zbyt dokładnych danych, więc z tego właśnie powodu nie będę nic mówić :P ..niedługo wszystko powiem, zapewniam, że gra na serwerze będzie jeszcze przyjemniejsza :D

    I bym był zapomniał.. serwer z powodu niepełnej nazwy jaka była wyświetlana na tabeli wyników zmienił domenę:

    Autocom^ConditionZero^cz.fpp.pl

    Wiem, że nie wszyscy macie mapę de_kabul, więc serwis Autocom by umożliwić wam grę, udostępnia ją na swym portalu - pobierz plik tutaj.

    Oczywiście na tym nie poprzestanę i dalej słuchając waszych opinii jak również obserwując, będę walczył o jak najlepsze warunki na serwerze, bo to serwer jest dla Gracza!


    ⇒UPDATE!
    Jak widzę nikomu nie udało się jeszcze wejść na serwer, gdy grana była mapa de_kabul. Powodem jest to, iż nie można pobrać tej niestandardowej mapy z serwera. Jak wiecie można ją pobrać z linku powyżej, ale czy wszyscy wiedzą gdzie umieścić owy plik.. ?

    Ścieżka dla pobranego pliku:

  • X*:\Steam\SteamApps\twoje@konto**\condition zero\czero\maps***

  • * - litera dysku na którym masz zainstalowanego steam'a
    ** - adres e-amil, który jest nazwą twojego konta
    *** - katalog maps, jeśli go nie masz, to stwórz nowy

    Oczywiście każdy chyba wie, że pobrany plik musimy rozpakować, np. Winrar'em (do pobrania w wersji polskiej tutaj)

    Źródło: f·p·p · c·o·n·d·i·t·... Komentarze[12] | Dodaj



    Dwuwymiarowa wersja CS'a !
    05·12·2003 - 15:02 - esprix - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Ostatnio pisaliśmy o grze Codename: Gordon a dzisiaj mogę wam przedstawić CS2D gra jest dwuwymiarową wersją Counter-Strike'a. Model gracza widziany jest z góry a kursor myszki to celownik ! Co tu dużo mówić zapraszamy do ściągania!

    Źródło: Counter-Strike.PL Komentarze | Dodaj


    #Condition-Zero.PL na Q
    05·12·2003 - 15:01 - [FPP]Szaser - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Witam wszystkich na początku chciałbym Was poinformować o tym, że jeśli jesteście zainteresowani rozmowami o ConditionZero bądź checie pogadać ogółem na ircu to zapraszam Was na kanał #Condition-Zero.PL. Do czego zmierzam, otóż chodzi o to że zbieramy na bota Q z Quakenet. Pytacie dlaczego na Q a nie bot L. Ponieważ Q ma dużo więcej opcji niż L gdzie możecie przeczytać na Quakenet.Prv.PL tu też znajdziecie wszelkie informacie o ircu jeśli jeszcze nie macie o tym zielonego pojęcia bądź chcecie stać się nowymi użytkownikami odsyłam Was tutaj. A na koniec chce się przedstawić mam na imię Michał w CS i w CS:CZ mam nick Szaser , 17 lat z Warszawy.


    #Condition-Zero.PL


    Źródło: f·p·p · c·o·n·d·i·t·... Komentarze | Dodaj




      Piątek · 14 Maja · 2004   -  [2] tematy

    Codename Gordon...
    05·12·2003 - 14:01 - [FPP]VIP - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    ...gra platformowa z grafiką 2d osadzona w realiach HL i HL2 jest już dostępny w systemie pre-loaded co oznacza że grę można już ściągnąć poprzez steam’a, niestety możliwość gry będziemy mieli dopiero za jakiś czas, jak tylko VALVe ją odblokuje. Z tego co można wyczytać na forum steam’a wynika, że za grę będzie dostępna za FREE więc nie musimy się obawiać o dodatkowe obciążenie dla naszego portfela.

    Źródło: steampowered Komentarze | Dodaj


    NEED HELP !
    05·12·2003 - 14:01 - [FPP]VIP - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    W związku z dość niską ilością polskich serwerów do ConditionZero zachęcamy do tworzenia nowych i przyczynienia się do rozwoju polskiej sceny tej gry. Jesteśmy skłonni podjąć prace z headadminami serwerów do ConditionZero, w zamian za reklamę serwera prosimy tylko o kilka kont dla adminów. Poszukujemy także osoby chcącej i mogącej udostępnić nam konto Shell. Wszystkie chętne podjęcia współpracy z nami osoby proszone są o kontakt z -> BlackGhost’em (1463221).

    Źródło: f·p·p · c·z Komentarze | Dodaj




      Czwartek · 13 Maja · 2004   -  [2] tematy

    Turniej Condition-Zero!
    05·12·2003 - 13:02 - [FPP]5h4k3r - - Dodaj / przejrzyj komentarze[4]
    Tak to prawda, nareszcie doczekalismy się turnieju Counter-Strike: Condition-Zero, odbędzie się on 15 maja (sobota) w Media Markt na Ostrobramskiej w Warszawie. Nagrodami będą:

  • za pierwsze miejsce- głośniki multimedialne 5.1 Home theatre system AS-5680
  • drugie miejsce- Joy pad GP-3020
  • a dla pozostałych uczestników upominki sponsora - Apollo Multimedia. Szkoda tylko, że nigdzie nie podano godziny ani innych szczegułów...

    Źródło: cenega.pl Komentarze[4] | Dodaj


  • Half-Life 2 i Counter-Strike
    05·12·2003 - 13:01 - [FPP]5h4k3r - - Dodaj / przejrzyj komentarze[6]
    Jak podaje shacknews.com multiplayer'em do HL2 będzie.... Counter-Strike! Czyli kupując Half-Life'a 2 dostaniemy cs'a za darmo. Nie będzie to Counter-Strike 2, tylko cs na silniku graficznym "Source". Film z HL2 ukazujący wykorzystanie "Źródła" do stworzenia jeszcze bardziej realistycznego cs'a możecie ściągnąć >tutaj<. Niestety przez nowy silnik wymagania także wzrosną, czyli pewnie poniżej Radeona 9700 Pro to sobie nie pogramy zbyt miło :/ (a ja nadal na gf2mx400/64mb ;]), ale cóż, taka cena ewolucji :d. Gabe Newell zapewnił, że obydwa projekty mają być dostępne w lecie tego roku, jednak dokładnej daty nie podał. Pozostaje czekać i zbierać na nowego blaszaka...

    Update: Jak podaje specster.ico.pl firma ATI podpisała umowę z Valve na rozprowadzanie gry razem z kartami x800 Pro/Xt, na razie będziemy dostawać kupony na nowego Counter-Strike'a, bo nie jest jeszcze ukończony i pewnie jeszcze długo nie będzie.

    Źródło: ShackNews Komentarze[6] | Dodaj




      Środa · 12 Maja · 2004   -  [3] tematy

    Valve da....
    05·12·2003 - 12:01 - [FPP]5h4k3r - - Dodaj / przejrzyj komentarze[2]
    Tym razem dostaniemy (już nie długo) "platformówke" 2D Codename Gordon. Będzie się ona składała z 6 rozdziałów scenariusza, aż 8 różnych wrogów (:]), 5 broni i w pełni funkcjonalnego pojazdu (?-"full functional buggy"). Oczywiście będzie także system HighScore z możliwością porównania naszych osiągnięć z innymi graczami przez internet. Lokacje są inspirowane tymi z Half-Life'a 1 i 2. Gra jest zrobiona we Flash'u, przez Nuclearvision. Niedługo powinna być dostępna przez naszego kochanego Steam'a.

    Źródło: steampowered Komentarze[2] | Dodaj


    Po Polsku: Netcode 1.6 Explained
    05·12·2003 - 12:01 - [FPP]5h4k3r - - Dodaj / przejrzyj komentarze
    Pewnie niektórym z Was nic nie mówi słowo Netcode, tak więc służę jak zwykle pomocą :D. Netcode to nic więcej jak ta część Half-Life'a, która odpowiada za protokół sieciowy, a dobre ustawienie go pozwala osiągnąć lepsze wyniki w grze. Cały tekst po Polsku dzięki _KaszpiR_'owi znajdziecie >tutaj<. Oryginał znajduje się na GotFrag.com.

    Źródło: cs.pl Komentarze | Dodaj


    cs_Assault_cz
    05·12·2003 - 12:01 - [FPP]VIP - - Dodaj / przejrzyj komentarze[1]
    Assault – wielki zapomniany – tworząc ConditionZero panowie z VALVe zapomnieli o jednej z najlepszych map jaka jest assault, na dodatek nie mając zamiaru w najbliższym czasie go naprawić. Więc pewien mapper (oi) chcąc naprawić ich błąd odnowił assault’a tworząc cs_assault_cz. Mapka prezentuje się znakomicie choć przeszła podobne zmiany jak inne mapy w ConditionZero. Pomimo topiców na forum steam’a VALVe nie zauważa tej mapy przez co będziemy zmuszeni ściągnąć ją samodzielnie. Poniżej linki.

  • OImapping-stronka autora
  • C-Zero ftp-stare ftp naszego serwisu.


  • Źródło: OImapping Komentarze[1] | Dodaj






     « WSTECZ   «  Strona: 21 22 23 [24] 25 26 27  »   DALEJ » 


    Data:



     :DRUKUJ 

         




       


    f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
    Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


    Dzisiaj jest Czwartek · 16 Maja · 2024
    Strona wygenerowana w 0.055856 sek.